Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gad¿etów promocyjno-reklamowych z nadrukiem loga projektu SB YCGN realizowanego w ramach programu Interreg Po³udniowy Ba³tyk wraz z logiem programu i flag± UE o wymiarach proporcjonalnych do wielko¶ci gad¿etu, zgodnie z wytycznymi komunikacyjnymi programu Interreg South Baltic na lata 2014-2020 (w za³±czeniu).
W ramach oferty Dostawca przedstawi projekt nadruku do zatwierdzenia Zamawiaj±cemu (odpowiednia metoda znakowania dobrana do poszczególnych przedmiotów zamówienia), oraz dok³adny opis wraz z wizualizacj± proponowanych gad¿etów. Wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i korekt± projektu zamówienia powinny zostaæ wkalkulowane w cenê jednostkow±.
Lp. |
Opis przedmiotu zamówienia |
Ilo¶æ |
Jednostka miary |
|
Krówki mleczne; 12m-cy przydatno¶ci do spo¿ycia; bia³y papierek z logiem projektu i programu w kolorze |
10 |
kg |
2. |
Pendrive 8 GB, Pojemno¶æ 8 GB, Z³±cze USB 3.1 1gen / USB 3.0, Minimalna prêdko¶æ zapisu danych 20 MB/s, Maksymalna prêdko¶æ odczytu danych 110 MB/s, bia³y z kolorowym logiem programu i projektu (w za³±czeniu przyk³ad) |
100 |
sztuka |
3. |
D³ugopis automatyczny, metalowy , bia³y,; niebieskitusz;logo programu i projektu w kolorze |
150 |
sztuka |
4. |
O³ówek automatyczny z gumk±, bia³y, plastikowy, logo programu i projektu w kolorze |
150 |
sztuka |
5. |
Parasol automatyczny sk³adany, logo programu i projektu w kolorze |
50 |
sztuka |
6. |
Torba bawe³niana na zakupy eko; tkanina 100 % bawe³na; wymiary 38x42 cm; gramatura 140 g, kolor ecru; logo kolorowe wg wzorca (w za³±czeniu przyk³ad) |
200 |
sztuka |
7. |
Notesy bia³e z gumk±, w kratkê, w formacie A5, 80-kartkowy (w za³±czeniu przyk³ad) |
200 |
sztuka |
8. |
Butelki filtruj±ca, logo programu i projektu w kolorze, Pojemno¶æ ca³kowita 0,6 |
50 |
sztuka |
9. |
Pude³ko lunch box(kuferek lunchowy), Kuferek podzielony jest na kilka komór 1,5, PARAMETRY KUFERKA: d³ugo¶æ: 226 mm, szeroko¶æ: 160 mm, wysoko¶æ: 90 mm, pojemno¶æ: 1500 ml |
50 |
sztuka |
Zapytanie ofertowe s³u¿y rozeznaniu rynku i nie zobowi±zuje Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Ba³tyk do z³o¿enia zamówienia. Wszelkich informacji dotycz±cych przedmiotu zamówienia udzielaj± pracownicy biura: paulina.lieder@euroregionbaltic.eu ; zuchowski@eurobalt.org.pl
Opis sposobu przygotowania oferty.
Oferent powinien sporz±dziæ ofertê w postaci szczegó³owej kalkulacji elementów przedmiotu zamówienia (wg za³±czonego formularza ofertowego). Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ sk³adania ofert tylko na pe³en zakres zamówienia.
OCENA OFERTY
Przy wyborze oferty zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami: cena 80%; jako¶æ 20 %. Oferent powinien przes³aæ po 1egzemplarzu przedmiotu zamówienia z pozycji od 2 do 9, w celu oceny jako¶ci.
Oceniana bêdzie cena brutto oferty.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy skontaktuje siê z Wykonawc±, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê. Z Wykonawc± zostanie podpisana umowa na realizacjê przedmiotowego zamówienia.
FORMA I TERMIN SK£ADANIA OFERT
Oferta powinna byæ:
1. Przes³ana za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej paulina.lieder@euroregionbaltic.eu do DW zuchowski@eurobalt.org.pl
Termin sk³adania ofert up³ywa w dniu 18.09.2019 r. do godzinie 12.00
INFORMACJE DODATKOWE
1. Ka¿dy z wykonawców mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê.
2. Termin realizacji zamówienia: 7 dni roboczych od daty podpisania umowy.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo uniewa¿nienia postêpowania.
W za³±czeniu:
Grudzieñ 2024 | ||||||
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |